למה חשוב לטפל בעור הפנים מגיל מוקדם ?

אין זה משנה באיזה תקופה אנו חיים, מה צבע עורנו או גילנו, חשוב לנו להראות טוב, להקרין לסביבה שלנו בריאות וחיוניות. עור הפנים שלנו, הוא כרטיס הביקור שלנו.

משחר ההיסטוריה, עסקו נשים וגברים בחיפוש אחר פתרונות לשיפור המראה שלהם ושימור הנעורים. במצרים העתיקה, השתמשו במסכות קטורת, שמנים,  גרגירי ברושים וחלב שהניחו על העור. ביוון ורומא, נהגו למשוך משחות המכילות דבש, שמן זית וחלבון ביצה על מנת למתוח את הקמטים בפנים. עיסוי העור בשמנים, עלי פפאיה, אמבטיות חלב ועוד היו חלק מניסיונות לטפח את העור. והיוו חלק ממעמד חברתי .

לשמחתנו, העולם המודרני התקדם רבות וכיום עולם הקוסמטיקה מופקד בידי חוקרים מעולם הכימיה אשר משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות המנגישות את רזי היופי לנשים וגברים המעוניינים לטפל בתופעות שונות בעור.

כיום, נשים וגברים מודעים לכך, שככל שיקדימו לטפל בעור הפנים בגיל צעיר, כך יישמר עור הפנים לאורך זמן וישמר מראהו הבריא .

בקליניקה שלי, אני שואפת להגיע לאופטימיזציה של בריאות העור. לכן, אני ממליצה למטופלים שלי, לטפל בעקביות באקנה כאשר הוא מופיע כדי למנוע הופעת סימנים, צלקות וכתמים עתידיים על העור.

טיפולי אנטי אייג'ינג שכדאי להתחיל כבר בשנות ה-20-30 ולא להמתין שהקמטים יופיעו. טיפול מוקדם בקמטים וקמטוטים ימנע את העמקתם בעתיד.

לבעיות עור שונות, ישנם פתרונות מותאמים. עור רגיש ומגורה, עור שמן  המלווה בפצעי אקנה, עור יבש הנוטה לקמטים – לכל מצב יש כיום תכשירים מתקדמים וטכנולוגיות חדשניות.

טיפול פנים מקצועי, מתחיל בתשאול, אבחון מדויק של העור והתאמת פרוטוקול הטיפול למצבו בנוכחי.  במהלך הטיפול, באוירה רגועה, נינוחה ומקצועית, אני מסייעת בהסרת תאי עור מתים וחידוש בתאי עור צעירים בעזרת פילינג, מזרימה דם לתאי העור בעזרת עיסוי מקצועי. מחדירה חומרי לחות וסיכוך לשכבות העור הפנימיות, מסייעת בחיזוק המערכת החיסונית העורית ועיכוב הזדקנות מוקדמת של העור בעזרת אנטיאוקסידנטים כגון: ויטמין E, ויטמין A, ויטמין C, טוקופרולים  וכו'

מיצוק ושיפור מרקם העור בעזרת חומצה היאלורונית ממוזערת, פפטידים, תאי גזע וכו' הזנה והגנה על מחסום ההגנה הטבעי של העור בעזרת חומצות אמינו וקומפלקס שמנים ואקסטרקטים ממקור צימחי שעובדים על קרומי התאים, מחזקים אותם, מעבים וחלקם אף עוזרים בריפוי העור במקרים של מחלות ורגישויות שונות ומגוונות, וכן כיווץ כלי דם והרגעה ע"י אצות שעשירות במינרלים, חלבונים, אנזימים, בטא קרוטן ואלנטואין.

ההמלצה הטובה ביותר שיש לי להמליץ לכם היא: התייחסו לעור הפנים שלכם כאל השקעה כדאית ביותר. ככל שתקדימו לטפל בו, כך יראה במיטבו כשהוא בריא וזוהר בטווח הקרוב והרחוק. יחד עם זאת, אף פעם לא מאוחר לעשות זאת.

עור רגיש

עור רגיש נשים וגברים ברחבי העולם עשויים לסבול מעור רגיש....

Read More